阿尔

喜欢瞎画火影 灌篮 塞尔达 大镖客(太难了不会画)画鸣樱比较多但本命我爱罗?杂食博爱 没有特别雷的cp

小红书:阿尔
微博:Hayato-R

1963.11.14

Hello Baby,

   Just finished another concert, and we had another reception, they had lasagna* coffee cake and drinks, i had a little of everything.

  You would have been real proud of me, and you would have died laughing. The hostess took me aside and told me that the house was built around the turn of the century, and it was one of the oldest house in Marion Indiana, and she showed me all the paintings and furniture and (   ),i was felling very silly, and kept saying it absolutely elegant,its marvelous, simply wonderful and i was thinking of you, and thinking what you would say to me, i was thought of your (    ),how she would have burst out laughing and run out of the room. I finally said please excuse me that the lasagna looks very appetiting, but it(   ), i ate it anyway.

   Tomorrow we go to Zanesville Ohio, that’s another concert they throw in on this town, then Friday we go to Marion Ohio, then we got four days off, before we go to famous Virgina, and guess where we will spend those four days, no not NYC. I wish it was, it will be in Pittsburgh, i ‘ll  get a chance to spend a few days with your (   ) Lowie, i would like that very much and may be i ‘ll get a chance to see the town where i was born. When i get Pittsburgh, i ‘ll call you, and my father, tell my father if there is anyone he would like for me to see in (  ) falls, and if there is anyone he wants me to see in Wheeling West Virgina. Wheeling West Virgina is not definite, but possible. Tell him to have the information ready for me when i call.

 

I can’t tell you enough how much i love you, and miss you.

Kiss Nickie and Frankie for me.

 

                         I love you

                          Tony

 

I’m going to watch the (      ) show and then go to sleep.

Good night   i love you

 

 

 

Hello Baby,

在刚结束演出之后,我们受到了款待。有lasagna*咖啡蛋糕和一些饮料,我都吃了点。

听我说,你一定会为我自豪和笑死的。那个女主人把我叫到一边跟我说这个屋子是在本世纪初建的,是Marion Indiana最古老的房子之一,她还带我看了所有的绘画和家具以及( )。我觉得这傻透了,就一直说这真是太高雅了、太惊人了、非常棒之类的。然后我想到了你,想到你会对我说什么。我想起你的(  ),她会如何忍不住笑出来和跑出房间。最后,我说不好意思,那些lasagna咖啡蛋糕看起来非常开胃,但有些( )。反正我是吃了。

明天我们会去 Zanesville Ohio,那里会有另一场演出。周五我们会去Marion Ohio,然后可以休息四天,再去著名的 Virgina。猜猜我们会在哪度过这四天,很可惜不是纽约,虽然我希望是。答案是 Pittsburgh(匹兹堡)。我应该可以抽空去见你的(   ) Lowie,我很乐意这样做,而且或许我还可以去看看我出生的城市。当我到了匹兹堡,我会打电话给你和我爸,帮我问问我爸,看他在 (  ) falls和Wheeling West Virgina有没有什么要我去见的人。 Wheeling West Virgina不一定会去。让他在我打电话给你之前把这些信息准备好。

我没法说清楚我有多爱你和多想你。

代我亲吻 Nickie 和 Frankie

 

                        我爱你

                         Tony

我要去看 (      ) 秀了,看完就睡觉。

晚安我爱你

*感谢@隐姓埋名小可爱 告诉我lasagna这个词,不然真是想破脑袋也想不出来。好像这是一种意大利千层饼。

里面好多空格是真的看不出来写的是什么,还请各位大佬给我指点明津,来把这封信填满~(第一面的第一个红圈应该是个什么高级品,第二个是Dolores的什么,第三个是形容那个lasagna咖啡蛋糕;然后反面的三个红圈,第一个应该是个人名,第二个是个地方名,什么什么瀑布,第三个是一个综艺什么秀之类的)

里面的一些地方名也都没翻译...

信里面的第一段讲的应该是Tony跟一个喜欢炫耀的贵妇之间较劲的事情,电影好像没有采用这一端。

第二段提到他们有四天可以休息,Tony和博士决定在匹兹堡度过。我查了下,其实匹兹堡到纽约的距离也没有很远,600公里,开车大概六个小时吧(不知道是不是真的)。脑补了一下两个大男人四天在一起玩也挺那啥的哈哈哈🤼⛹️🏋️🤸🤾

Tony顾家狂魔,去到哪都想着可以给家人干点什么。

我没法说清楚我有多爱你和多想你。I can’t tell you enough how much i love you, and miss you.  真的浪漫啊!

我要去看 (      ) 秀了,看完就睡觉。又一直男发言哈哈哈

评论(7)

热度(30)